Poble indignat, Poble mobilitzat
La indignació del poble de Catalunya pel desastre de Rodalies és legítima i demostra la deixadesa d’un Estat que ens tracta com una colònia i la inacció d’uns partits catalans que una legislatura rere l’altra han permès un maltractament de les infraestructures de dimensions siderals. La desinversió endèmica que pateix…










